niedziela, 24 września 2017

Komplet urodzinowy

Wraz z powrotem do szkoły zaczął się nowy sezon imprez urodzinowych w klasie Młodszego. Dwie już zaliczone, trzecia za tydzień :) 
Dzisiaj pokazuję komplet dla dziewczynki - pudełko na skarby, zakładkę i kartkę. Pudełko było wcześniej pudełkiem świątecznym z Empiku - pomalowałam brzegi zwykłą farbką akrylową, a resztę okleiłam papierami AltairArt, z których zrobiłam też zakładkę. Większość kwiatów na pudełku skleiłam z foamiranu. Napis na wieczku to oczywiście stempel Project Prezent.
Kartkę z kolei skleiłam z papierów Scrapberry's z niewielkim dodatkiem GP (kwiatek).



Zakładka:

Natomiast pudełko prezentuje się tak:




Pudełko zgłaszam na wyzwania:

- Flowers Handmade - wyzwanie #10 Dowolna praca z kwiatami
- Wyzwania nie-kartkowe - wyzwanie #9/17 Dowolna praca scrapowa
- AltairArt - Fan miesiąca 

 

7 komentarzy:

  1. Cudny komplecik;) Pudełko super pomysł;) Sama takie miałam w dzieciństwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taki pomysł na prezent! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplet!!! Mała dama będzie zauroczona takim prezentem :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny komplecik i w dodatku praktyczny! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet! Te kolory przywołują jeszcze lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOO bardzo mi sie podoba ten komplecik. Jest cudny. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art ;

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne! I świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!