piątek, 12 maja 2017

Kartka z gratulacjami

Dzisiaj kartka w barwach z palety z wyzwania w Project Prezent z moim foamiranowym kwiatem. Pastelowe żółte i fioletowe papiery z Lemoncraft, a zielone listki wycięłam z papierów GP. Przy okazji pochwalę się w końcu moim osobistym stemplem spersonalizowanym z Project Prezent - to jest TEN stempel, z tym że trzeba było zmienić czcionkę, bo mam za długą nazwę bloga :) Odbiłam go czarnym tuszem Memento Drop - jestem zachwycona tymi tuszami. Mam dopiero kilka kolorów, ale na pewno będę dokupować kolejne, bo fantastycznie się nimi odbija stemple. 




Nie jestem pewna, czy stempel spersonalizowany spełnia wymagania wyzwania, ale kartkę posyłam na wyzwanie z paletą barw:
http://projectprezent.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-24-paleta-kolorystyczna.html

14 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka :) Świetny stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka a i stempelek bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kartka! kwiatek prezentuje się pięknie, a stempelek wypasiony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka superowa. Gratuluje takiego stempla, bardzo ciekawy gadżet. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiat wyszedł jak żywy! Piękna kartka!
    Stempelek ułatwia życie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka!!! Przy tych pastelach, kwiat robi niesamowite wrażenie :DDD. A stempel bardzo fajny :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuudna@ wspaniały kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka delikatna i urocza. Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka i super kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jak pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, ładny kwiatek, dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!